Saper yang makan lupa nak bayar????

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Tue Nov 24, 2009 2:07 pm

Haa,saper yang terase diri xbyr mkn tu cpt2 la pergi byr ye sblm perot tu buncit 8x ganda... huhu

Dan sebagai ingatan byr dulu before mkn...Sbb diri tu tua cpt lupa..hehe
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Tagey Kaka on Tue Nov 24, 2009 2:43 pm

haha....of coz lupe....manusia....berbaris nk byr,berbaris nak bli tket komuter, berbaris nak msuk wyg.....sumenye kene berbaris or beratur....so like schoolll....just eat first n then pay la.....idup sofia.....
Tagey Kaka
Tagey Kaka

Posts : 312
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Location : bangi
Humor : tebaek

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Tue Nov 24, 2009 3:01 pm

haha....aik?? cik abg terase ker???? huhu.... xpe2 pasni klu kter tgk sper y perot buncit tu lr y mkn xbyr selalu....
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Tagey Kaka on Tue Nov 24, 2009 3:12 pm

eh...i juz backup sofia....idup sofia....haha....prot buncit=sheraz,prut buncit=mkn x byr, so sheraz=mkn x byr.....sekian
Tagey Kaka
Tagey Kaka

Posts : 312
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Location : bangi
Humor : tebaek

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Tue Nov 24, 2009 3:23 pm

sherust! where are u papa bear?? plz give ur explanation
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by wewez on Tue Nov 24, 2009 3:24 pm

eh... nape perot aku da makin munchet nih..
adakah aku makan x bayar gak sbnrnye nih..?
rase2nye xpnh kot x bayar.. Sad
wewez
wewez
Admin
Admin

Posts : 64
Join date : 2009-11-09
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Tagey Kaka on Tue Nov 24, 2009 3:26 pm

buncit=wewez,mknxbyr=bncit,bncit=papa,papa=mkn x byr.............
so....wewez=sheraz....haha
Tagey Kaka
Tagey Kaka

Posts : 312
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Location : bangi
Humor : tebaek

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Tue Nov 24, 2009 3:47 pm

haaha...no comments.. wewez pnh mkn xbyr jgk ker??? bkn ker kiter sumer mkn xbyr selamer 2 minggu kat club house??? Smile
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by wewez on Tue Nov 24, 2009 4:02 pm

tu bukan x bayar la. tuh dibelanja Smile

erm.. rase xpnh kot xbayar..
wewez
wewez
Admin
Admin

Posts : 64
Join date : 2009-11-09
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by feeya on Tue Nov 24, 2009 4:08 pm

aku lupe byr kat makteh lg...
atenye xde transpot nk gi... :cutedraw:

tp posting neh xpaham ape tujuan nye...utk aku eyh??
feeya
feeya

Posts : 23
Join date : 2009-11-11

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by MizzHyukJae~sshi on Tue Nov 24, 2009 4:10 pm

haha..
bkn utk ko pia..
utk org yg asik dok kata org len jer..
seb bek td org tu da byr..
haha..
MizzHyukJae~sshi
MizzHyukJae~sshi

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 33
Location : cyberjaya
Humor : Eunhyuk is my boyfriend!!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Tue Nov 24, 2009 4:17 pm

haha...betul3x.... Smile
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Haji Papa Bear on Tue Nov 24, 2009 4:53 pm

heh nsb baik aku busy arini~ :vodoo:

_________________
Saper yang makan lupa nak bayar???? Bulipa10
Kini aku berada di jalan yg benar~ Marilah kawan-kawan ku sekalian..

Join Me!! http://www.catcheye.com.my/join/?r=12615
Haji Papa Bear
Haji Papa Bear
Admin
Admin

Posts : 229
Join date : 2009-11-09
Age : 35
Location : Malaysia
Humor : :p

View user profile http://great6.forumotion.com

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Monkey D Luffy on Tue Nov 24, 2009 6:12 pm

apsal papa terase plak....x byr jugak ke...same la korunk 5 kali 2... Smile
Monkey D Luffy
Monkey D Luffy

Posts : 65
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Humor : Pilih olehmu menjadi pihak yang kalah tapi benar. Dan janganlah sekali-sekali engkau menjadi pemenang tetapi zalim

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Pembanteras Mahluk Halus. on Tue Nov 24, 2009 6:32 pm

Ermmmm... dr selidikan saye... perut Sheraz tu... mcm berhutang hampir 100 ribu ringgit dengan Mak Teh...
Pembanteras Mahluk Halus.
Pembanteras Mahluk Halus.

Posts : 306
Join date : 2009-11-11
Age : 34
Location : Opis la... mane lg...
Humor : Ako benci mahluk halus!!!!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Tue Nov 24, 2009 6:33 pm

5x2=10
2x5=10


lagi hock?????
:cutedraw:
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Monkey D Luffy on Tue Nov 24, 2009 9:52 pm

cik nana bru mengenal sifir ke...ish3... Sad

sifir 8 pulak ye lps ni...ngeee lol!
Monkey D Luffy
Monkey D Luffy

Posts : 65
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Humor : Pilih olehmu menjadi pihak yang kalah tapi benar. Dan janganlah sekali-sekali engkau menjadi pemenang tetapi zalim

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Sewious Duck on Tue Nov 24, 2009 11:09 pm

jilat jilat mak teh...

hidop sherust... 100 ribu..... huhuhuhu... jom jilat mak teh
Sewious Duck
Sewious Duck

Posts : 41
Join date : 2009-11-11
Location : Dlm hatimu...

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Tagey Kaka on Wed Nov 25, 2009 7:37 am

this duck arrr quite lucah la....haha....btol sofia....we all dedicated this topic for u....idup sofia....sofia laku.....sofia mhl...
Tagey Kaka
Tagey Kaka

Posts : 312
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Location : bangi
Humor : tebaek

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Haji Papa Bear on Wed Nov 25, 2009 9:11 am

Sewious Duck wrote:jilat jilat mak teh...

hidop sherust... 100 ribu..... huhuhuhu... jom jilat mak teh

jom2 jilat mak teh...itik mulekan dulu~ :bleed:

_________________
Saper yang makan lupa nak bayar???? Bulipa10
Kini aku berada di jalan yg benar~ Marilah kawan-kawan ku sekalian..

Join Me!! http://www.catcheye.com.my/join/?r=12615
Haji Papa Bear
Haji Papa Bear
Admin
Admin

Posts : 229
Join date : 2009-11-09
Age : 35
Location : Malaysia
Humor : :p

View user profile http://great6.forumotion.com

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by MizzHyukJae~sshi on Wed Nov 25, 2009 9:13 am

papa bear guna taktik kotor!! ade lak harun salim bachik!!
MizzHyukJae~sshi
MizzHyukJae~sshi

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 33
Location : cyberjaya
Humor : Eunhyuk is my boyfriend!!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Tagey Kaka on Wed Nov 25, 2009 9:22 am

haha....n then papa the 2nd one jilat.....diikuti D.....haha....ape rasenye....adakah msam, manis, tawar or expired........teeeeeeeeeeetttttt....
Tagey Kaka
Tagey Kaka

Posts : 312
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Location : bangi
Humor : tebaek

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Kirana Bella Jolie on Wed Nov 25, 2009 9:41 am

mak teh pun kornk selera nk jilat???? eish,eish,eish...., despreto betol...!haha...
Kirana Bella Jolie
Kirana Bella Jolie

Posts : 103
Join date : 2009-11-10
Age : 32
Location : Cyberjaya
Humor : berbagai-bagai...!

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Tagey Kaka on Wed Nov 25, 2009 9:46 am

haha...wat do we mean by jilat was kipas die....menjalinkan hubungan baik ngan die....not the exact meaning of jilat.....haha....gotcha....
Tagey Kaka
Tagey Kaka

Posts : 312
Join date : 2009-11-10
Age : 34
Location : bangi
Humor : tebaek

View user profile

Back to top Go down

Saper yang makan lupa nak bayar???? Empty Re: Saper yang makan lupa nak bayar????

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum